Acasă > Domeniul dumneavoastră de interes > Sănătate şi Securitate

Mărit text Reducerea text Display:

 

Sănătate şi Securitate

Sănătatea şi Securitatea acoperă o gamă largă de probleme ce pot avea repercursiuni asupra fiecărei persoane la locul de muncă.

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne

Imbunătăţirea sănătăţii in cadrul organizaţiei dumneavoastră

Sănătatea şi Securitatea acoperă o gamă largă de probleme ce pot avea repercursiuni asupra fiecărei persoane la locul de muncă. Certificarea OHSAS 18001 poate ajuta la abordarea acestor probleme în mod organizat pentru a nu se omite nici un aspect.

 

Legea Sănătăţii şi a Securităţi prevede ca angajatorii şi patronii să se asigure în permanenţă, pe cât este posibil, de sănătatea, securitatea şi bunăstarea tuturor angajaţilor.

 

Tot angajatorilor le revine în mod obligatoriu sarcina să se asigure că activităţile angajaţilor lor nu prezintă nici un risc pentru altcineva.

 

Mai mult ca sigur, importanţa sănătăţii şi a securităţii va creşte în anii următori.

 

Ştiaţi că:

În Marea Britanie, în fiecare zi lucrătoare, o persoană moare în urma unui accident de muncă şi 6000 sunt rănite.

 

În fiecare an, 0, 75 milioane de persoane lipsesc de la serviciu ca urmare a îmbolnăvirii la locul de muncă. Prin urmare se pierd aproximativ 3 milioane de zile de lucru.

 

La fiecare 10 lire cheltuite pentru incidente asociate sănătăţii şi securităţii, mai puţin de 1 liră este acoperită de către asigurare.

 

AFNOR eliberează certificatul OHSAS utilizând o abordare bazată pe procese. Auditorii noştri se concentrează pe audituri şi supravegheri practice şi constructive, bazându-se pe cunoştiinţele în domeniu pentru a răspunde la problemele dumneavoastră specifice în materie de sănătate şi securitate.

 

Gestiunea eficace a riscurilor legate de Sănătate şi

Securitate contribuie la:

 

Maximizarea bunăstării şi a productivităţii tuturor persoanelor care lucrează în cadrul organizaţiei.

 

Evitarea riscului ca angajaţii să se rănească, să se îmbolnăvească, să fie omorăţi în urma activităţilor la locul de muncă.

 

Îmbunătăţirea renumelui organizaţiei în ochii clienţilor, ai concurenţei, ai furnizorilor, a celorlaltor părţi implicate şi în och ii întregii comunităţi.

 

Evitarea incidentelor ce prejudiciază cifra de afaceri sau rentabilitatea.

 

Încurajarea unui raport mai bun cu întreprinzătorii şi a efectuării activităţilor într-un mod cât mai eficace.

 

Micşorarea probabilităţii de reclamaţii şi de sancţiuni corespunzătoare.

 

Acces | Menţiuni legale | Contact